Dinsdag 15 augustus

15 augustus 2017 - Vastad, Zweden

Zoals gisteren gezegd, Göteborg is echt een leuke stad, al fietsend hebben we zo'n beetje heel het centrum rondgereden.
Er staan "permanent" foodtrucks op enkele pleintjes en de variatie van mensen die daar gingen eten was geweldig; van die zakenmannen in sjiek kostuum, hipster Zweedse girls en boys (om ter blondst), alternatieve groenen, shoppende mama's met buggy's en toeristen.. Veel ambiance!

Om 18u45 vertrok de boot naar Kiel. Bye bye Scandinavië, we laten een stukje van ons hart achter en zullen deze roadtrip nooit vergeten... Zoveel water, bergen, rotsen, mooie en overweldigende landschappen... We zijn -naar onze gewoonten- langer maar vooral veel "intensiever" weggeweest dan voorheen, maar het wordt tijd om onze kids, familie en vriendjes en vriendinnetjes terug te zien.

Ik sluit mijn blog hier af, tenzij morgen blijkt dat rijden van Kiel naar Sijsele ook een avontuur zou zijn waarover je kan schrijven (maar ik betwijfel dit).

Mocht het nu of dan saaie lectuur geweest zijn, hierbij mijn excuses... (of toch niet want je kon ook gewoon prentjes kijken ). Bedankt voor de reacties hé! - gegroet!
Sybil en Hans

1. Inge Devroe:
    16 augustus 2017
    Hele leuke mooie trip in het Zuiden hebben jullie gemaakt (van Scandinavië dan he). Safe trip home en tot op de vismarkt zekerst ? Grtz inge
  2. Sybil&Hans:
    Absoluut
  3. Steph:
    16 augustus 2017
    Genoten van je verhaal! Tot binnenkort
  4. Sybil&Hans:
    ja!
  5. Sabine De Loof:
    17 augustus 2017
    Ik kan niet wachten tot morgen om alles live te horen! Schitterende foto's :-)
    The Green Bucher is gene gewone film hoor!
    xxxxxx
  6. Jos Smeets:
    2 september 2017
    Beste Hans en Sybil, wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt, de mooie foto's geven toch wel een aanstekelijke indruk om Noorwegen op onze Bucketlist te zetten, geweldig mooie natuur alom.
    groet Ingrid & Jos
  7. Sybil&Hans: